Hye!!! welcome to my blog AEROY69 :D

Tuesday 11 December 2012

LUAHAN HATI 12/12/12

SALAM kepada semua warga facebook mahupun blogger...,saya x reti nak buat status gempak untuk dapat berpuluh2 like dan komen,saya buat status untuk luahkan perasaan saya yang kadang2 sangat2 sukar untuk nak difahami oleh orang,dan hanya dapat difahami oleh orang2 tertentu sahaja,,pada tarikh yang istimewa iaitu 12.12.12..saya yang bernama macam nama orang ARAB ,MUHAMMAD FAKHRULAH BIN ABDULLAH Aberoy69 (A142424) i
ngin meminta maaf kepada semua warga2 facebook,jika ada tekasar bahasa,tersinggung perasaan mahupon tidak selesa dengan saya,di sini saya menghulur tangan di atas kesalahan besar ataupon kesalahan yang kecil kepada warga2 facebook,saya meminta agar seribu kemaafan dari kauorang untuk saya,semoga kesalahan dan kesilapan saya akan saya buat sebagai pengajaran di masa akan datang..saya akan mejadi seorang yang terbaik di masa yang akan datang...



GENG KAKI LEPOK D GROUP ABEROY69
Geng sAYang kO AberOy69

1 comment: